همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از زمان اعلام نتایج اولیه و کارنامه آزمون کاردانی به کارشناسی خبر داد و گفت: نتایج اولیه این آزمون از روز شنبه 5 شهریور ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

آزمون

دکتر سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: کارنامه داوطلبان کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) از روز شنبه 5 شهریور ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود و داوطلبان با وارد کردن شماره پرونده و یا اطلاعات داوطلبی و شناسنامه ای می‌توانند پرینت کارنامه خود را دریافت کنند.

وی گفت: دفترچه انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی از روز شنبه 5 شهریور در سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان از روز سه شنبه 8 شهریور می‌توانند تا 50 کد انتخاب رشته را از این دفترچه انتخاب کرده و به صورت اینترنتی انتخاب رشته کنند.

طباطبایی یادآور شد: همچنین دفترچه های انتخاب رشته از روز سه شنبه 8 شهریور تا روز یکشنبه 13 شهریور ماه در باجه های پستی توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مهلت انتخاب رشته اینترنتی داوطلبان از روز سه شنبه 8 شهریور تا ساعت 24 روز یکشنبه 13 شهریور است و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات داوطلبی یا شناسنامه ای با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به اتنخاب رشته اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه تعداد 372 هزار و 929 داوطلب در این آزمون شرکت کرده اند، افزود: نتایج نهایی این آزمون دهه سوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

آزمون پذیرش دانشجو از دوره کاردانی (فوق دیپلم) به دوره کارشناسی ناپیوسته روز 6 مرداد در 66 شهرستان و گروه های آموزشی فنی و مهندسی و علوم پایه، گروه های آموزشی پزشکی، کشاورزی، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی برگزار شد.

کد خبر 143949

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز